0

Gyakran ismételt kérdések

Személyes átvételre van lehetőség?

Bankkártyás fizetés esetén van lehetőség személyes átvételre az alábbi címen:
1106 Budapest, Tündérfürt u. 3.
Az átvétel helyszínén azonban vásárlásra nincs lehetőség.

 

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A megrendeléseket a szállítás visszaigazolását követően 9-10 munkanapon belül szállítja ki a futárszolgálat. Amenyiben pontosabb információt szeretne kapni ezzel kapcsolatosan, kérjük, hogy egyeztessen a futárszolgálattal az alábbi elérhetőségek egyikén:

GLS 
Tel.: +36 1 802 0265
H - P: 8:00 - 20:00

 

Nem kaptam számlát, milyen módon juthatok hozzá?

Amennyiben nem kapott számlát, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk fele és e-mailben, vagy postán tudunk hiteles másolatot küldeni.

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Tel.: +36 1 433 5400
info@cookandmore.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: H-P: 8-16

Kérjük, hogy a számla igényléséhez adja meg a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót, valamint az Ön adatait.

 

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?

Kérjük, hogy minden esetben a futár jelenlétében nézze át a megrendelt termékeket! Amennyiben az átvételkor észleli, hogy hibás a termék, jelezze a futárnak és küldesse vissza a terméket.

Ha a terméket átvette és utána veszi észre, hogy sérült a termék, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A hibás termékért futárt küldünk és kicseréljük Önnek.

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Tel.: +36 1 433 5400
info@cookandmore.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: H-P: 8-16

Kérjük, hogy minden esetben adja meg a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési azonosítót, a termék kódját és megnevezését, valamint az Ön adatait.